cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
קולקציות החג במכירה מיוחדת

סודות מחדר השינה

עיצוב והלבשת הבית בהתאם לטעם ולהעדפות האישיות, הפכו למגמה רווחת, התואמת את רוח התקופה האינדיבידואלית בה אנו חיים. הצורך בעיצוב שמשקף את האישיות, הצרכים וסגנון החיים הפך למאתגר בעידן בו סגנונות העיצוב רבים ומגוונים.

עיצוב נכון של חדר השינה הוא חשוב ונחוץ בגלל העובדה הפשוטה שהוא החדר הכי אינטימי בבית, בו לא רק מתחילים ומסיימים את היום, אלא מבלים כשליש מהיממה, או אם תרצו כשליש מהחיים.

בשלב הראשון כדאי לשאול את עצמנו “מה אנחנו רוצים לראות כשאנחנו פוקחים את העיניים בבוקר?” או “באיזה חדר נשמח להתרווח וללכת לישון בסופו של יום?” חדר בהיר, רך, עם מעט אביזרים? ואולי דווקא חדר צבעוני עם ריבוי של פריטים משלימים?

כך תתאימו את חדר השינה שלכם למי שאתם:

חדר שינה סימטרי: למי שסדר ודיוק חשובים להם

חדר שינה המתאים לאנשים המעריכים סדר ונגישות. החדר כולל שתי שידות לצד מיטה הממוקמת כציר מרכזי באמצע החדר. אנשים אלו יבחרו בעיצובים בעלי קווים נקיים ומודרניים ובאזורי אחסון נסתרים. המינימליזם העיצובי הנגזר מתפיסה זו מעניק תחושה של איזון וסדר מתבקשים.

תחושה של איזון וסדר BY ETHNICRAFT

 

חדר שינה רומנטי: למי שעדינות והרמוניה חשובים להם

החדר מתאים לאנשים אשר מרגישים נוח עם חומרים טבעיים וצבעים ניטראליים המעניקים אווירה נעימה ומרגיעה. אנשים אלו יבחרו לשלב רהיטים במראה נקי ויעדיפו רהיטים עשויים מעץ בשילוב בדי כותנה ופשתן. חדר השינה הרומנטי מאופיין בשימוש מרובה בטקסטיל בגוונים עדינים, עם שימוש נרחב בצבע הלבן בשילוב נגיעות של גווני פסטל.

 

חדר המעניק תחושה נעימה ומרגיעה BY GERVASONI, GHOST COLLECTION

 

חדר שינה אקלקטי: למי שחושבים וישנים מחוץ לקופסה

החדר מתאים לאנשים בעלי טעם מובחן ולא סטנדרטי. חדר שינה בסגנון הזה משלב בין חומרים, טקסטורות וסגנונות עיצוב שונים שאין ביניהם בהכרח קשר מובהק או חוקיות ברורה. העיצוב בחדר שכזה משלב בחופשיות עיצובים, חומרים ואביזרים משלימים במטרה ליצור סגנון אישי ייחודי.

 

חדר שינה מודרני: למי שעדיין ערים

החדר המתאים לאנשים הידועים בטעמם האסתטי הפונקציונאלי. העיצוב בחדר יתבסס על קווים נקיים. העיצוב בחדרים בסגנון הזה נוטה להתבסס ולשלב בין גווני שחור, לבן ואפור. המיטות, על פי רוב, יהיו נמוכות ומעוצבות בקווים גיאומטריים מינימליסטיים. וילונות בהירים ישלימו את האווירה ויעניקו לחדר את השקט הוויזואלי המתבקש.

עיצוב המתבסס על קווים נקיים BY BONALDO